Dijous, 24 d'abril es durà a terme una nova campanya de donació de sang que organitza el Departament de Salut mitjançant el Banc de Sang i Teixits conjuntament amb l'Ajuntament d'Agramunt.
Recordem que la última campanya de donació de sang a Agramunt va ser la Marató del 18 de gener de 2008 en la que hi van participar 215 agramuntins dels quals 194 van ser admesos. En aquella ocasió es van comptabilitzar 46 donants que ho feien per primera vegada.
Des del bang de Sang i Teixits es vol sensibilitzar sobre el greu problema de la manca de sang i així captar nous donants i aconseguir un important nombre de donacions durant aquesta jornada i animen a participar-hi. Els únics requisits són pesar més de 50 quilos i ser major d'edat.
Les donacions es faran de 5 a 9 de la tarda a Cal Mas Vell.
